nedeľa 16. augusta 2015

Včelárska Pribylina 2015

Dnes som bol v Múzeu liptovskej dediny v Pribyline na včelárskej nedeli. Odborné prednášky pani Čermákovej boli orientované na nové prístupy v chovateľských metódach ošetrovania včelstiev z dôvodu klimatických zmien. A liptovskí včelári sa pochválili svojimi kvalitnými horskými medmi. Kto chcel, mohol ochutnať. 
Tiež ma potešila výzva, ktorá odznela na včelárskej nedeli z úst pani Čermákovej: "Vo svete sa včelárstvo uberá cestou od extenzívneho chovu včiel k intenzívnemu. Na Slovensku tento trend ešte nie je taký výrazný. Treba slovenské včelárstvo orientovať na to intenzívne včelárenie." Ja som však rád, že môj blog prispieva k postupnému rastu počtu fanúšikov intenzívneho chovu včiel v Slovenskej republike.


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára